anipassion.com
Partagez | 

JAMES + She's kinda hot

:: corbeille V1 (forum privé)

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mer 29 Juil 2015 - 23:11

James Aaron Fletcher

Nom de naissance James Aaron Fletcher. date de naissance 15 Mai 1992 à Sidney en Australie. âge 23 ans. état civilcélibataire. orientation sexuelle hétérosexuel. activité professionnelle ici. groupe On the top of the world. avatarAshton Irwin.
❝ citation citation citation ❞

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful. Nor again is there anyone who loves or pursues or desires to obtain pain of itself, because it is pain, but because occasionally circumstances occur in which toil and pain can procure him some great pleasure. To take a trivial example, which of us ever undertakes laborious physical exercise, except to obtain some advantage from it? But who has any right to find fault with a man who chooses to enjoy a pleasure that has no annoying consequences, or one who avoids a pain that produces no resultant pleasure?

Revenir en haut Aller en bas

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mer 29 Juil 2015 - 23:11

❝ citation citation citation ❞
But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful. Nor again is there anyone who loves or pursues or desires to obtain pain of itself, because it is pain, but because occasionally circumstances occur in which toil and pain can procure him some great pleasure. To take a trivial example, which of us ever undertakes laborious physical exercise, except to obtain some advantage from it? But who has any right to find fault with a man who chooses to enjoy a pleasure that has no annoying consequences, or one who avoids a pain that produces no resultant pleasure?

08/02/2015
20
22 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mer 29 Juil 2015 - 23:24

Son sourire #IMDONE
J'espère que Sawyer ramenait souvent son pote à la maison
Puis Willow elle s'en fou des belles citations, les muscles (et le sourire ) ça lui suffit
Bienvenue ici

willow ivy charleston
charlie ✻ 'Cause I don't know where you're going but do you got room for one more troubled soul? I don't know where I'm goingbBut I don't think I'm coming home and I said I'll check in tomorrow if I don't wake up dead. This is the road to ruin and we're starting at the end.

28/07/2015
4
22 y.o

CE MESSAGE A ETE POSTE Mer 29 Juil 2015 - 23:30

BAH LES PATTES LA NYMPHO PEROXYDES !!!

C'EST MON 4 HEURE A MOI !!!

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mer 29 Juil 2015 - 23:32

Vous battez pas mesdemoiselles, y en aura pour tout le monde
Vous êtes belles toutes les deux

25/06/2015
32
vingt-trois ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 0:10

Comment elles sont en chaleur les mesdames ici...
C'est vos mères qui doivent être fières...
Coucou Copain !

zaustin+ Some other folks might be a little bit smarter than I am, bigger and stronger too maybe. but none of them will ever love you the way i do. it's me and you, and as the years go by, boy, our friendship will never die. you'r gonna see; it's our destiny!

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 14:55

Zayn
C'est parce qu'elles sont folles de mon corps d’Apollon

28/07/2015
11
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 19:37

*pousse tout le monde*
A MOIIIIIIII
Niaaaaaa. Dit. Tu veux pas te marier avec moi ?

T'es trop beauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Tu vois, Nao est déjà amoureuse

08/02/2015
20
22 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 20:19

Cinq heures après avoir sauté sur Niall, tu devrais avoir honte de seulement lui souhaiter la bienvenue ! Et ça se dit amoureuse...
On voit ou va ton cœur !

willow ivy charleston
charlie ✻ 'Cause I don't know where you're going but do you got room for one more troubled soul? I don't know where I'm goingbBut I don't think I'm coming home and I said I'll check in tomorrow if I don't wake up dead. This is the road to ruin and we're starting at the end.

28/07/2015
11
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 20:22

Pourquoi t'es vilaine comme ça ?
Va donc faire tomber Zach amoureux !

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Jeu 30 Juil 2015 - 21:34

NAO : Oh une demande en mariage . C'est avec joie que j'accepte . Bon tu t'occupes de tout préparer pendant que je fais chavirer le coeur de Mia et de Willow .

WILLOW : Je suis d'accord, avec toi c'est moi qui l'ait poussé à venir me dire bienvenue en plus ! J'ai la preuve Skype si jamais . Mais t'en fais pas, je vais te faire monter au 7e ciel

28/07/2015
11
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Ven 31 Juil 2015 - 4:41

Super !!

C'est vrai... Mais t'as pas demander une demande en mariage (oui, j'essaie de me rattraper comme je peux )

28/07/2015
33
25 ans

CE MESSAGE A ETE POSTE Sam 1 Aoû 2015 - 14:44

amadieu, je suis entrain de me rendre compte que je suis la maman ici, entourée de petits de 22/23ans niaaaaah ! Bon, sinon, quand est-ce que les moches arrivent ?
bienvenuuue

it hurts like heaven ✰

who's gonna be the first one to compromise, who's gonna be the first one to set it all on fire, who's gonna be the last one to drive away forgetting every single promise we ever made. oh spaces between us keep getting deeper, it's harder to reach ya even though i try. spaces between us hold all our secrets, leaving us speechless and i don't know why. ❈ spaces, one direction.

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mar 4 Aoû 2015 - 12:06

NAO : Non c'est vrai, j'ai pas demandé que tu me fasses une demande en mariage . Mais c'était plutôt implicite en fait .

JULES : Salut toi, t'es belle
Austin il partage ?

11/04/2014
121
22ans.
Voir le profil de l'utilisateur http://mllebrightside-rpg.tumblr.com/

CE MESSAGE A ETE POSTE Mar 4 Aoû 2015 - 12:33

Austin ne partage pas  mais vu qu'Austin ne veut plus rien savoir de Jules, have fun

Je tiens à préciser qu'en revanche, Willow trouve que ça commence à faire beaucoup de monde sur James Je suis certaine que Mia approuve

austin tanel hemsworth
let's be alone together ✻ 'Cause I don't know where you're going but do you got room for one more troubled soul? I don't know where I'm goingbBut I don't think I'm coming home and I said I'll check in tomorrow if I don't wake up dead. This is the road to ruin and we're starting at the end. ✻ zaustin

29/07/2015
8
23 ans.

CE MESSAGE A ETE POSTE Mar 4 Aoû 2015 - 12:34

Oh bah plus on est de fou plus on rit non ?
Contenu sponsorisé

CE MESSAGE A ETE POSTE

:: corbeille V1 (forum privé)